قصة الحب والجنون , حكاية الحب والجنون قصة ممتعه

آخر تحديث ف26 ابريل 2021 الخميس 3:27 صباحا بواسطه محمد فريد

اجمل قصة عن الحب و الجنون ممتعة بجد

كان زمان قوي قبل ما يصبح فانسان فالارض

كانت الاخلاق و الحجات الروعة و كمان عكسها جميع حاجه

وحشة بتلف حوالين الارض و تنزل تتمشي بها جميع شويه

لحد لما زهقوا جة واحد منهم اسمه الخيال قالهم تعالوا نلعب

لعبة روعة قوى  واحد فيكم يغمض عينة و يعد لحد عشرين و الباقى

يجري و يستخبي فاي مكان و هوة يدور عالينا اية رايكم كله عجبته

الفكرة و اللعبة قوي و جة الجنون قال انا هبدا و هغمض عيني و اعد

كل الحجات الروعة الاخلاق و الذوق و الاحساس و الحجات الوحشه

الخيانة الكذب الغش و كذا استخبوا و جميع واحد خد مكان استخبي فيه

الا الحب يعيني ما لوش راي خالص و كمان كلنا نعرف ان الحب مش

ممكن يستخبي لانة بيظهر عالطول و بدون اي مقدمات الجنون خلص

العد بتاعة راح الحب نط استخبي جوة جنينة مليانة و رد و عشب جميل

الجنون دور عليهم و راح مسكهم كلهم الا الحب عمال يدور عليه و مش عارف

هوة فين راح الخبث جة و قالة انا هقولك مستخبي فين دور و سط الاعشاب و الورد

راح الجنون جاب عصاية كبار و قعد يضرب فالورد و الاعشاب لحد لما سمع

صوت صريخ و عياط جامد جدا جدا بيشوف لاقي الحب خارج من و سط الورود و عنيه

مليانة دم و راحت خالص الجنون قعد يصرخ اية الى انا عملتة دة ما انا فعلا جنون

قالة اعمل اية عشان اساعدك ياحب قال الحب بص انا كدة بقيت اعمي خلاص انتا

عليك تبقي معايا و تساعدني و انا ما شي فاي مكان تبقي انتا عيني اية رايك و افق

الجنون و من يومها و هما مع بعض الحب بقي اعمي و بيمشية الجنون عشان كده

المثل بيقول الحب اعمي و مجنون و لو حبيت هتقول لحبيبك بحبك بجنون

قصة الحب و الجنون ،

 


 


حكاية الحب و الجنون قصة ممتعه

قصص الحب و الجنون


 

 

 

 

 

 

 

 

 


783 مشاهدة

قصة الحب والجنون , حكاية الحب والجنون قصة ممتعه